رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال خداداد عزیزی: مربیگری در ایران رابطه‌ای شده است دعوت احسان دلیرزهان به اردوی تیم ملی بسکتبال تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و مایورکا | کهکشانی‌ها، آماده برای دفاع از تاج و تخت در لالیگا رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی انتخاب شد رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم شوک گوندوگان به بارسلونا برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور با VAR قطعی شد پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم هالند در سیتی ثروتمندتر می‌شود گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ نادرمردِ کشتی خراسان | یادی از مرحوم ابوالقاسم سخدری، پیشکسوت کشتی محرومیت در انتظار مدافع استقلال | تتوی زشت و جنجالی احتمال غیبت بلانکو در هفته دوم قوت گرفت ویدئو| دبیر: عمل کتف حسن یزدانی ۱۰۰ درصد تکرار می‌شود علیرضا دبیر: به کامران قاسمپور اولتیماتوم دادیم که در وزن حسن یزدانی کشتی بگیرد ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال در سوپرکاپ عربستان درویش این بار رفتنی است؟ اختلاف پنهان نکونام و سمیعی در استقلال
سرخط خبرها

مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۵۸۹۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم
مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران پیش از اعزام به پاریس، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس صبح امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

کاروان ورزشی کشورمان با نام «فرزندان ایران صبح امروز» و پیش از اعزام به پاریس، با حضور در حرم مطهر رضوی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.

در مراسمی که به همین مناسبت در رواق نجمه خاتون برگزار شد اعضای کاروان ایران بعد از استقبال مدیران و تولیت آستان قدس پیش از اعزام به پاریس بدرقه شدند.

حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان رضوی، در این مراسم گفت: کار زیبایی که شما انجام دادید و پیش از اعزام به مسابقات از امام رئوف مدد گرفتید، قابل ستایش است و مطمئن باشید از اینجا دست خالی بیرون نمی‌روید.

وی ادامه داد: سعی کنید غیر از میادین ورزشی در بخش بندگی خداوند هم مدال بیاورید. باید جدا از بحث ورزش در بعد اخلاق و سجایای انسانی هم قهرمان باشید.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان از هادی رضایی و رقیه شجاعی به نمایندگی از کاروان ورزشی کشورمان تقدیر کرد.

در پایان این مراسم متن سوگندنامه ورزشکاران قرائت شد و کاروان ایران با مداحی حاج جعفر ملائکه از زیر قرآن کریم رد شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->